Catatan

Tunjukkan catatan dari Januari 26, 2012

Berangan sangat Indah, tetapi Kenyataan adalah amat Pahit

Imej
Berangan @ angan-anganan adalah sangat indah tetapi hakikat yang sebenarnye amatlah pahit, dengan berangan kita rasa boleh memiliki apa sajer yg kita mahukan tetapi dalam hal sebenar dapatkah kita apa yang kita hendakkan itu, boleh berangan tetapi dalam masa yang sama cuba menrealisasikan anganan tersebut, saya x cakap n x mengutuk sape2, benda memang terjadi atas batang hidung saya sendiri........

     Berangan punyelah tinggi menggunung tapi hakikat habuk pun x de kata orang2 tua, saya memang merasa sangat down dan tetiba semangat yang kuat menjadi lentur apabila anganan saya mulai musnah, terasa amat pahit untuk menelannye, tetapi saya mencuba dan terus mencuba untuk bangkit secara perlahan-lahan, ermmmm x tahu nak cakap apa dah kata2 simpulan ibarat sudah jatuh ditimpa tangga, haruskah saya menangisi takdir ini, oooo tidak, Ya Allah Ya Tuhan ku tolong kuatkan lagi semangat Hambamu ini, Aminnnnnnn.......................

Saat Yang Paling Disukai

Imej
Tadaaa ini la hasil pengeposan saya untuk ini hari, seronok memang seronok bagi saya seorang ahli perniagaan dan usahawan yang berjaya, hahaha (menipu jer, poyos jer lebih, bisnes on9 secara kecil-kecilan jer), untuk tengok apa yang saya jual mari la jenguk di sini :~ www.ckmyshop2u.blogspot.com
Hehe promote sikit, bisnes on9 sesajer sesuke ati untuk mengisi masa lapang dan masa terluang dan juga menhilangkan perasaan bosan dan boring, macam tajuk entri ari tu lak kan, lalala klik SINI klu nak baca entri itu. (bape byk perkataan dan & e dlm entri saya kali ini, huhu)......kkkk.......daaaaaa.....x nak citer panjangggggggg