Rabu, 25 Januari 2012

Kenape Boring @ Bosan ???


Selalu terbaca di status facebook, contoh : ~
  1. Boringnye....
  2. Kebosanan tahap kritikal @ gaban
  3. Apsal tetiba rasa boring nih ?
  4. Dah x tahu nak buat apa....alahai boring3
  5. Blablabla........
Ok bagi saya dan sebagai memberi pendapat untuk menghilangkan perasaan boring itu :~

1. Hari Cuti 
  • Basuh baju, gosok baju, kemas rumah, memasak dll....
  • Klu rajin datanglah opis buat Overtime ker
  • Buat Part Time - hari Sabtu n Ahad @ di hari cuti umum yang lain
  • Berkebun @ menanam secara kecil-kecilan
  • Menghadap blog - buat lah 1 blog, anda boleh berkongsi dengan sesiapa sajer info blog tu @ buat bisnes kecil-kecilan secara on9
2. Hari Kerja - Rutin kerja macam biasa
  • Buat Overtime, balik lewat malam, so sampai kat rumah fikir nak tido jer
  • Klu balik awal pi la pusing2 @ cuci2 mata kat mana2 lah, shopping kompleks ker, tasik ker dll....
  • Jogging @ ke Gim
  • Apa lagi ek ? blablabla.......
Bagi saya itu adalah pendapat yang boleh di kongsi coz tu la jugak apa yang saya buat untuk menghilangkan perasaan boring, dengan itu jugak masa cuti saya terasa sangat penuh dengan aktiviti dan tak terasa walaupun sedikit rasa boring @ bosan, Ini saya punyer cerita klu x suke sila abaikan sajer k ....lalalala......daaaaaaa

Tiada ulasan:

JUS DIVAS (JUS UNTUK KURUS)

JUS DIVAS KEBAIKAN YANG TERDAPAT PADA PRODUK INI : ✔ Membantu proses penghadaman. ✔ Membantu merawat sistem penghadaman. ✔ Menghilangkan gum...