Isnin, 31 Oktober 2011

Sedih nye , Putus Cinta

Salam, pagi tadi jumpa dengan seorang kawan yang berpangkat adik, sembang2, cerita la sikit, alkisah dulu memang saya sangat rapat dengan nye, kemudian dia telah bercinta dengan seorang perempuan yang saya agak kenali, perempuan yang dia couple tu sebenarnye pada pandangan orang lain adalah seorang perempuan yang kurang elok perangai, setelah di tegur oleh kawan2 lain, saya sendiri bagi pendapat bahawa klu boleh menjauhi perempuan itu elok d jauhi sajer, tetapi kerana perasaan suka adik angkat saya ini meneruskan hubungan juga, ok la saya tengok perhubungan berjalan lancar so saya x nak byk komen.....
Setelah sekian lama di pertemuan tadi baru lah d ceritakan segala nye bahawa adik angkat saya ni sudah putus dengan ex-girlfriend nye, khabar2 angin yang di dengar sebelum ini adalah benar belaka.....
Nasihat saya kepada adik angkat saya itu, kena kuat n tabah untuk menghadapi nye, hidup mesti d teruskan, kena menceriakan diri dan jangan mengikut perasaan, yang berlaku mungkin ada hikmah yang Allah hendak berikan kepada hamba nye.....
Tengok macam kakak dia ni, walau apa yang terjadi kena meng happy kan diri, segala masalah boleh d selesaikan yang penting tutup buku lama bukak buku baru, x gitu, hehehehe...........

Tiada ulasan:

JUS DIVAS (JUS UNTUK KURUS)

JUS DIVAS KEBAIKAN YANG TERDAPAT PADA PRODUK INI : ✔ Membantu proses penghadaman. ✔ Membantu merawat sistem penghadaman. ✔ Menghilangkan gum...