Isnin, 31 Oktober 2011

~> Kurang Sihat <~

~
Salam.....hari ini saya kerja tetapi didalam keadaan yang x berapa sihat, dengan badan lemah saya datang juga ke opis memandangkan keje yang berlambak2 itu, so buat keje pun dalam keadaan yang tidak bersemangat, walaupun dengan itu saya tetap menjalankan kewajipan sebagai seorang pekerja yang jujur (ngeh3, jujur ker ?, hanya Allah sahaja yang mengetahuinye, diharapkan gaji yang saya terima adalah halal, amin.....) 

Tekak ni terasa pedih n badan lak sengal2, biasa nye kalau macam ni lah gaya nye macam nak diserang selsema, ini adalah dugaan hidup bagi saya, pepatah ada mengatakan sakit dapat menghapuskan dosa-dosa kecil, diharapkan betul pepatah itu.....betul ke tak ni ??? ada sape2 boleh bagi jawapan, sila2 lah, huhuhu :) :) :) 

Tiada ulasan:

JUS DIVAS (JUS UNTUK KURUS)

JUS DIVAS KEBAIKAN YANG TERDAPAT PADA PRODUK INI : ✔ Membantu proses penghadaman. ✔ Membantu merawat sistem penghadaman. ✔ Menghilangkan gum...