Catatan

Tunjukkan catatan dari Februari 19, 2012

Muda2 Dah Ada Kedai & Bisnes Sendiri

Imej
KLIK GAMBAR INI @ KLIK DISINI
Masih teringat semasa ke SSM ari tu, secara tidak sengaja berjumpa dengan seorang kenalan baru kebetulan dia pun nak ke SSM jgk, semasa naik lif saya pun bertegur sapa n bertanya bermacam2 soalan, maklumlah minat bisnes jumpa lak kenalan pun yang kaki bisnes.......
Soalan yang ditanya serta jawapan yang saya dapat dan soalan yang dia tanya serta jawapan yang dia dapat ialah :~ Dia tanya awak buat bisnes apa, jawab saya ~ saya secara online jer ~, jawab dia ~ ooo dulu pun saya buat bisnes secara online lepas tu dah ada modal sikit dah boleh buka kedai ~.Saya tanya ~ berapa modal awak guna untuk buka kedai ~, dia jawab ~ dalam RM30,000 saya guna untuk buka bisnes ni ~ (wow dlm ati byk yer duit dia, dan terfikir dlm fikiran saya boleh ke, hehe).Saya tanya ~ sewa dalam sebulan berapa kedai ~, dia jawab ~sewa dalam RM1,500 sebulan, ni pun duk tengah renovate kedai dan nak tambah pekerja lagi ~ (dlm hati lg, wow sangat kagum)Dia tanya ~ macam mana bisnes online aw…