Sabtu, 22 Oktober 2011

~> BENCI <~

Benci, benci dan benci, setelah berkawan selama lebih kurang 3 tahun, akhirnye dia telah membuatkan saya sangat membencinye, selama ini semua benda yang berlaku saya terima dengan sabar tetapi bukan untuk kali ini dan satu keputusan muktamad telah saya capai setelah difikir masak2.....
Saya terpaksa membuangnye dalam hidup saya dan jangan mencari saya lagi kerana semua perbuatannye sudah saya maafkan cuma untuk menjadi kawan seperti dulu tidak lagi, saya sudah kecewa, saya sudah serik, saya sudah tidak boleh menerimanye dalam hidup saya lagi, dan saya bla3.....

Hanya tuhan sahaja yang mengetahui hati dan perasaan saya ketika ini, semasa dia susah saya la pertama yang selalu menolongnye, oleh kerana satu sebab saya tidak dapat menolongnye semua perkara telah diungkitnye, ok fine.....waktu kita susah baru kita mengetahui siapa kawan dan siapa lawan, dan saya telah bertekad menghapuskannye dalam hidup saya, saya sudah x mau abik kira apa yang akan berlaku selepas ini kerana saya tidak memerlukan kawan sepertinye, selamat tinggal kawanku yang selepas ini akan menjadi musuhku.....

Note : semasa menulis memang dalam keadaan sedang benci, maka apa yang d tulis saya sendiri pun tidak faham, hehehe.....

Tiada ulasan:

JUS DIVAS (JUS UNTUK KURUS)

JUS DIVAS KEBAIKAN YANG TERDAPAT PADA PRODUK INI : ✔ Membantu proses penghadaman. ✔ Membantu merawat sistem penghadaman. ✔ Menghilangkan gum...