SAYANG <~ ku sangat rindukan panggilan itu......

Nyaman dan segar nye tengok pemandangan ini, rama2 sedang b'terbangan sungguh seronok sekali bila melihat nye, tetapi x seseronok hatiku ini bila merindui orang yang telah pergi, pergi pun atas sebab tertentu, kami x penah bergaduh tetapi ada pepatah mengatakan setiap orang mesti mempunyai masalah, jika ada masalah boleh d selesaikan... tetapi .....??? ini adalah masalah yang tiada jalan penyelesaian, kami tetap berkawan cuma keadaan kini sudah berlainan dan sangat berbeza, ermmmm..........


Dulu saya amat menyayangi nye, sekarang Sayang jugak ...tetapi Sayang kini sebagai kawan sahaja dan tidak lebih dari itu.....


Pandang mata pun ada Sayang, hehe tengok tu ada kuar love2 lagik, zaman bercinta kan semua nye indah-indah belaka (orang cakap kentut time tu pun bau wangi).....ngeh3


Dulu saya sangat suka kan panggilan ini :~
  • Sayang duk wat per tu ?
  • Sayang dah makan ?
  • Sayang sihat ?
  • Sayang dah solat ?
  • Sayang jaga diri tau ?
  • Sayang rindu kat Abang tak ? (eee rasa malu la pulak)
  • Abang Sayang kat Sayang tau (bape byk sayang da, masa tu la)
dan bermacam2 lagi, Sayang, Sayang dan Sayang, sungguh sejuk jer hati waktu tu, arghhh sekali sekarang ni tidak ada lagi panggilan Sayang ...dan panggilan itu sudah bertukar menjadi Awak, Awak aduiii sungguh x sedap nye bunyi panggilan itu, tetapi harus di telan jugak walaupun pahit (pahit ker, entah agak2 ler)......haha



Apa la ini punye citer banyak sangat perkataan dulu-dulu, coz sebab ini citer d zaman dulu-dulu kala, jangan confius tau....haha now hati ini telah di buka dan sudah mempunyai ruang2 kekosongan untuk di isi oleh orang yang baru, so kita tengok saper yang kena........daaaa ~ nak stop dulu ler ~
Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

JAMU SERI PEMIKAT (JSP)

VITAMIN C ROSEHIP 1000MG FROM UK

TABITA SKINCARE (TRIAL SET)