Catatan

Tunjukkan catatan dari Mei 15, 2012

Serius Memang Aku Sedang Keliru

Imej
Tajuk kat atas bunyi macam gempak jer, memang betul sejak 2 mejak ni saya memang keliru, sangat keliru dengan perasaan sendiri, setiap orang mempunyai masalah kan, saya pun sama, masalah saya sekarang adalah sedang terkeliru, keliru dengan keadaan, keliru dengan perasaan sendiri, keliru tentang hati, keliru dan keliru, x tahu nak di ungkapkan macam mana, bila si dia mesej saya mula bersedih, sedih kerana tak dapat mengungkapkan hal sebenar, x dapat meluahkan perasaan yang ada pada saya ketika ini, klu saya luahkan boleh ke si dia terima, saya x mau orang bersedih dengan saya, x mau orang menyimpan dendam dengan saya dan x mau menyakitkan hati si dia, perasaan nye tetap dan harus saya jaga..............

Ya Allah, memang saya memang keliru, bagi la saya kekuatan untuk menyelesaikan kekeliruan ini, masih tidak kuat menghadapi kenyataan yang bakal dan akan terjadi, semoga saya terus tabah dan kuat, Aminnnnnnnnnnnnnnnn
Note : walaupun kita tiada Jodoh saya tetap menyayangi awak sebagai se…