text-align:center;

Label

Pengikut

Google+ Followers

Jumaat, 20 April 2012

Bergaduh kerana Kebodohan, Sorry to says

     Kali ni nak citer pasal lelaki bergaduh kerana perempuan, saya yang ada masa kejadian tu rasa nak pi tampar jer si pasangan pakwe makwe ni, apa tidak nye, sepasang kekasih ni sedang berjalan, tetiba 2 orang lelaki India dah terpandang si awek dia, apa lagi mengadu la si awek ni kat si balak dia " U mamat India ni asyik pandang2 I jer " si balak ni pun naik berang lalu menunjukkan penumbuk nye kepada si India ni " eh apsal lu duk pandang2 jeling2 awek gua " si India ni mula la nak membela diri takut kena penumbuk si balak yang konon2 samseng ni " I x pandang lu punya awek la, wa cuma terpandang jer "............hahaha bangang
     Semua orang yang ada di tempat kejadian sudah bersiap sedia untuk menyelamatkan keadaan, tetapi nasib baik la kejadian tu x berlaku lama, so masing2 meleraikan diri sendiri, tetapi saya di masa dan diketika itu dalam hati dah menyumpah kedua-dua si awek n si balak ni yang bodoh, si awek ni klu x nak orang duk pandang2 duk jeling2 janganlah engkau tu berpakaian seksi sehingga menampakkan keseluruhan kulit badan, kalau putih x pe la, ni kulit pun colour macam si mamat india tu jer, patut la si mamat india tu pandang2 dia ingat 1 kaum gan dia kut, si balak ni pulak baik engkau suruh jer si awek kamu tu telanjang lagi baik la, engkau x nak orang tengok awek engkau tapi engkau membiarkan si awek engkau tu berpakaian menjolokkan mata, balak yang sangat BODOHHHHHHHHHHH, Betina tu pun BODOHHHHHHHHH sanggup membiarkan maruah kamu tu tergadai, sory to says la, LU FIKIRLAH SENDIRI................chow

Note : sory bahasa yang agak kasar kerana terlalu geram melihatkan keadaan masa tu :(