Catatan

Tunjukkan catatan dari Februari 18, 2012

Speggeti, nak bagi info sikit

Imej
Sedap nye speggeti ni, baru jer siap masak, dah abis pun sepinggan, huhuhu, saya ni memang suke makan speggeti, selalu la jugak masak, masa balik kg musim perayaan teringin nak makan, jadi pergi la membeli peralatan untuk memasak speggeti, tetapi masa hendak membeli telah ditegur oleh sesorang supaya jangan beli sos prego sebab kata nye x de tanda halal, so saya nak makan juga terpaksa la membeli sos speggeti jenama lain, masakan pun dah jadi x sedap......
Selepas kejadian lama la jugak x memasak speggeti setelah masakan yang ari tu berapa nak sedap, rasa x puas ati juga , untuk memcari info yang lebih lanjut saya telah mengoogle lah ia, dan hasil daripadanye maka di sini saya bagi sikit info :~ Gambar diatas :~ Yang ini memang sah tidak ada tanda halal setelah dibelek2 dan disemak dengan JAKIMYang ini juga dikatakan mengandungi lemak babi (sory la yer, klu info ni salah)Dikeluarkan dan dikilangkan oleh Syarikat Luar Negara, di import ke Malaysia

Gambar diatas :~ Yang ini memang sah ada ta…