Catatan

Tunjukkan catatan dari Januari 28, 2012

Bekalan ke Pejabat di Waktu Kerja Overtime

Imej
Okey x bekalan saya ni, ini jer yang mampu saya sediakan untuk membawanye ke Pejabat sempena melakukan Kerja Overtime, hehe jimat duit n jimat masa, x yah susah2 nak cari kedai di waktu cuti mingguan ini, lagipun kat opis saya ni waktu cuti macam ni memang susah nak cari kedai makan dan kebanyakkan tutup, dia orang pun nak bercuti jugak kan.......
     Jangan x tahu pepagi lagi saya dah bangun untuk menyiapkan semua ini, pagi2 lagi lesung batu dah berbunyi, mesti terkejut jiran kat sebelah rumah, hehe.....tapi rumah masing2kan, ada saya kisah, saya bukan nye buat benda x elok kan......ok waktu menulis entri ni saya dah siap makan pun, rasa ok la sebab saya yang masak dan mulut saya sendiri yang mahu makan dan perut saya boleh menerima makanan ini seadanye, cukup berpuas ati.....kkk.......daaaaaaa