text-align:center;

Label

Pengikut

Google+ Followers

Sabtu, 21 Januari 2012

Wanita Pilihan Seorang Lelaki




     Okey, tengok kepada gambar2 ini ada perbezaan ker di antara yang atas dan gan yang bawah, hehe mesti la byk perbezaan kan, satu pakai baju warna merah dan satu pakai baju warna putih kan, cepat cari apa lagi perbezaan nye tentu la banyak kan (apsal byk sangat ayat kan saya ni), kali ni bukan nak cerita pasal perbezaan or tak, cuma nak mengulas dengan lebih lanjut ok....

     Cerita dia macam ni, x ada cerita pun, haha gempak jer lebih, ok sebenarnye saya x menyangka bahawa pilihan Ally Iskandar untuk dijadikan seorang isteri adalah wanita yang bertudung, kenapa saya cakap cam tu sebab dulu dia penah bertunang dengan seorang ala2 gadis melayu la katakan, dalam program tu dari x bertudung konon2nye insaf dan mahu berubah dengan memakai tudung, bagi saya Alhamdulillah terbuka jugak hati dia untuk bertudung tetapi semasa pertunangan dia dengan Ally dulu bila ditatap balik gambar itu oooo tidak.......mana pegi @ terbang tudung yg ada diatas kepala nye suatu ketika dulu......

     Tapi last2 sekali putus tunang lak, saya mula berfikiran nagetif pasal gadis melayu itu.....ahhh abaikan sajer hal ini, kita cerita yang seronok pulak, pada 20 Januari 2011 Ally Iskandar telah selamat melangsungkan pernikahan dengan seorang wanita muslimah yang cantik dan ayu bernama Farah Lee, ok pada pendapat saya pilihan Ally adalah tepat kerana memilih isteri yang menutup kepala dari menunjuk aurat nye dari pandangan lelaki seperti juga menjaga maruah suami @ bakal suami nye dari kata2 yang tidak manis daripada sesiapa sahaja ........

     Saya bukan nak mengutuk ataupun mengata tetapi sebagai seorang yang beragama Islam apa salah nye kita menutup Aurat dan menjaga batas2 kita sebagai seorang Muslimin dan Muslimat, Wallahu Alam......

      Maaf jika ada yang terasa ini hanyalah pendapat yang keluar dari fikiran saya di saat, waktu dan ketika ini...........Jika saya salah sila betulkan, masih lagi belajar dan banyak lagi yang perlu dipelajari......AMIN