Catatan

Tunjukkan catatan dari Januari 21, 2012

Wanita Pilihan Seorang Lelaki

Imej
Okey, tengok kepada gambar2 ini ada perbezaan ker di antara yang atas dan gan yang bawah, hehe mesti la byk perbezaan kan, satu pakai baju warna merah dan satu pakai baju warna putih kan, cepat cari apa lagi perbezaan nye tentu la banyak kan (apsal byk sangat ayat kan saya ni), kali ni bukan nak cerita pasal perbezaan or tak, cuma nak mengulas dengan lebih lanjut ok....
     Cerita dia macam ni, x ada cerita pun, haha gempak jer lebih, ok sebenarnye saya x menyangka bahawa pilihan Ally Iskandar untuk dijadikan seorang isteri adalah wanita yang bertudung, kenapa saya cakap cam tu sebab dulu dia penah bertunang dengan seorang ala2 gadis melayu la katakan, dalam program tu dari x bertudung konon2nye insaf dan mahu berubah dengan memakai tudung, bagi saya Alhamdulillah terbuka jugak hati dia untuk bertudung tetapi semasa pertunangan dia dengan Ally dulu bila ditatap balik gambar itu oooo tidak.......mana pegi @ terbang tudung yg ada diatas kepala nye suatu ketika dulu......
     Tapi l…