Telekung Sembahyang

     Cantik tak telekung sembahyang saya yang dalam gambar kat atas, hehe ada citer pasal telekung ni semasa saya pi sembahyang terawih kat surau dekat rumah, pada satu malam tu saya terpandang seorang makcik ni yang telah memerhati saya, saya pun pelik juga, tapi buat2 biasa jer, ok

     Pada malam selepas tu tetiba makcik ni ada kat sebelah saya dan telah memegang telekung sembahyang saya lalu berkata "cantik nye telekung ni, beli kat mana ?", saya buat muka2 senyum beli kat Indon, "ooo telekung Indon, beli kat Bandung ke ?", x la beli kat Jakarta

     Ermmm semua orang ingat klu nak shopping tudung kat Bandung je ke, kat Jakarta pun ada la, eh eh bukan nak berlagak maksud saya dalam cerita ni adalah klu ikutkan sebenar hukum agama bertelekung sembahyang yang cantik dan menarik perhatian jemaah lain adalah tidak elok, rasa nye malam seterusnye saya terpaksa tukar pakai telekung sembahyang yang lain ler

Note By Nokey's : tujuan sebenar bukanlah untuk menunjuk-nunjuk cuma sangat suke melihat telekung sembahyang yang bercorak cantik dan berwarna-warni, itu sajer, dah ada 2 koleksi tudung di beli di luar negara iaitu Indon dan Vietnam, apakah destinasi pencarian telekung sembahyang yang seterusnye, kita tunggu yer, chowwww

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

JAMU SERI PEMIKAT (JSP)

Set DMS360 (3 In 1)

VITAMIN C ROSEHIP 1000MG FROM UK