Isnin, 11 Jun 2012

Karnival KADA 2012

Karnival KADA 2012 yang di adakan pada 7 - 10 Jun 2012 bertempat di Dataran KADA, Kok Lanas.

Nak cerita keterujaan saya bila kat sana, benda tak di rancang pun, kebetulan kena pada hari cuti sekolah dan pada masa itu saya bercuti balik ke Kampung

Bila dengar khabar ada Team Bola Sepak The Red Worriors datang pada Karnival tersebut terus bergegas ke sana, lagi pun rumah saya di Kampung dekat sesangat gan Dataran KADA ni

Beberapa gambar yang sempat di snap menggunakan HP murah saya, hohohoho



 ~ Piala2 dan Hadiah2 yang dimenangi oleh Team TRW ~


~ Tan Sri Anuar Musa menandatangani di baju seorang peminat cilik ~


~ Sayang nye rasa nak makan Mamee ni coz ada gambar pemain bola TRW yang sangat saya minat, hehe ~

KKK, baiiiiiiiiiiiiii

Tiada ulasan:

JUS DIVAS (JUS UNTUK KURUS)

JUS DIVAS KEBAIKAN YANG TERDAPAT PADA PRODUK INI : ✔ Membantu proses penghadaman. ✔ Membantu merawat sistem penghadaman. ✔ Menghilangkan gum...