Speggeti, nak bagi info sikit

Sedap nye speggeti ni, baru jer siap masak, dah abis pun sepinggan, huhuhu, saya ni memang suke makan speggeti, selalu la jugak masak, masa balik kg musim perayaan teringin nak makan, jadi pergi la membeli peralatan untuk memasak speggeti, tetapi masa hendak membeli telah ditegur oleh sesorang supaya jangan beli sos prego sebab kata nye x de tanda halal, so saya nak makan juga terpaksa la membeli sos speggeti jenama lain, masakan pun dah jadi x sedap......

Selepas kejadian lama la jugak x memasak speggeti setelah masakan yang ari tu berapa nak sedap, rasa x puas ati juga , untuk memcari info yang lebih lanjut saya telah mengoogle lah ia, dan hasil daripadanye maka di sini saya bagi sikit info :~
Gambar diatas :~
  • Yang ini memang sah tidak ada tanda halal setelah dibelek2 dan disemak dengan JAKIM
  • Yang ini juga dikatakan mengandungi lemak babi (sory la yer, klu info ni salah)
  • Dikeluarkan dan dikilangkan oleh Syarikat Luar Negara, di import ke Malaysia


Gambar diatas :~
  • Yang ini memang sah ada tanda halal setelah dibelek2 dan disemak dengan JAKIM
  • Dikeluarkan dan dikilangkan oleh Syarikat yang beroperasi di Malaysia
  • Insyallah selamat dimakan, nyum3
Note : Sory jika info ini salah, untuk selidikan dan makluman saya sajer, sekadar untuk berkongsi, thanksss
1 ulasan

Catatan popular daripada blog ini

JAMU SERI PEMIKAT (JSP)

VITAMIN C ROSEHIP 1000MG FROM UK

TABITA SKINCARE (TRIAL SET)