Rabu, 15 Februari 2012

Mengalah tak bererti kalah


SEBELUM BACA ENTRI KLIK GAMBAR NI DULU BOLEH TAK @ KLIK JER DISINI, TQ......
Guess what happened to this teddy bear?? profile image
Ok, kita mula cerita yer, bukan lah cerita pun, hehehe, cuma nak bagi kata2 semangat untuk diri sendiri dan kata2 ini pernah dikeluarkan oleh Boss saya, saya tambah sikit ayat ok.....

Sejak akhir2 ni saya mengalami beberapa masalah ditempat kerja, setelah meminta pandangan kawan2 dia orang mencadangkan saya memohon tukar kerja ditempat lain, memang ada terfikir tetapi adakah saya nak mengaku kalah sebelum ermmmm......

Bukan untuk saya mengaku kalah tetapi "Mengalah Bukan Bererti Kalah, Mengalah Adalah untuk Menjernihkan Keadaan Yang Sudah Sedia Keruh", ok tak ayat rekaan sendiri ni yang tetiba datang dalam fikiran, huhu kkkk baiiii..............lalalalalala

1 ulasan:

dariilhamkehati berkata...

heheh ~ bole pakai tuh , ^^ jom singgah my blog law sudi n jgn lpew klik top story !

JUS DIVAS (JUS UNTUK KURUS)

JUS DIVAS KEBAIKAN YANG TERDAPAT PADA PRODUK INI : ✔ Membantu proses penghadaman. ✔ Membantu merawat sistem penghadaman. ✔ Menghilangkan gum...