Selasa, 7 Februari 2012

Koc Wanita KTM

 Nampak x tanda ni, mesti semua yang menaiki Komuter Tanah Melayu (KTM) akan menjumpai tanda ini....saya nak cerita la, saya memang dah lama x naik KTM ni @ kata orang memang jarang2 la, 2 3 ari lepas ada keluar dalam berita bahawa Koc Wanita ni nak dikuatkuasa agar para2 wanita tidak mengalami masalah lagi bila nak menaiki KTM ni.
Selepas beberapa hari keluar berita kebetulan saya ada urusan di Kuala Lumpur iaitu berdekatan dengan Bank Negara so jalan lebih mudah dan senang adalah dengan menaiki KTM. semasa menaiki KTM saya pun menunggu la di ruangan tempat menunggu Koc Wanita dan komuter sampai, saya pun menaiki la komuter itu, yang membuatkan saya terkejut adalah masih ramai lagi lelaki yang berada di dalam Koc Wanita itu, saya pun x faham adakah mereka ini sebenarnye betul2 x faham atau saje2 buat x faham, dan yang membuatkan saya bertambah kecewa adalah Rakyat Malaysia sendiri yang melakukannye kalau orang asing tu ok la jugak dan berkemungkinan mereka tidak faham akan tanda ini.
Dimanakah kesedaran sivik kita sebagai rakyat Malaysia, saya pun x faham dan masih tidak dapat memahami, jadi renung-renungkanlah dan selamat beramal, kata Nabil Lu Fikir Lah Sendiri.......NO COMENT.......

Tiada ulasan:

JUS DIVAS (JUS UNTUK KURUS)

JUS DIVAS KEBAIKAN YANG TERDAPAT PADA PRODUK INI : ✔ Membantu proses penghadaman. ✔ Membantu merawat sistem penghadaman. ✔ Menghilangkan gum...