Khamis, 26 Januari 2012

Berangan sangat Indah, tetapi Kenyataan adalah amat Pahit

     Berangan @ angan-anganan adalah sangat indah tetapi hakikat yang sebenarnye amatlah pahit, dengan berangan kita rasa boleh memiliki apa sajer yg kita mahukan tetapi dalam hal sebenar dapatkah kita apa yang kita hendakkan itu, boleh berangan tetapi dalam masa yang sama cuba menrealisasikan anganan tersebut, saya x cakap n x mengutuk sape2, benda memang terjadi atas batang hidung saya sendiri........

     Berangan punyelah tinggi menggunung tapi hakikat habuk pun x de kata orang2 tua, saya memang merasa sangat down dan tetiba semangat yang kuat menjadi lentur apabila anganan saya mulai musnah, terasa amat pahit untuk menelannye, tetapi saya mencuba dan terus mencuba untuk bangkit secara perlahan-lahan, ermmmm x tahu nak cakap apa dah kata2 simpulan ibarat sudah jatuh ditimpa tangga, haruskah saya menangisi takdir ini, oooo tidak, Ya Allah Ya Tuhan ku tolong kuatkan lagi semangat Hambamu ini, Aminnnnnnn.......................

Tiada ulasan:

JUS DIVAS (JUS UNTUK KURUS)

JUS DIVAS KEBAIKAN YANG TERDAPAT PADA PRODUK INI : ✔ Membantu proses penghadaman. ✔ Membantu merawat sistem penghadaman. ✔ Menghilangkan gum...