Catatan

Tunjukkan catatan dari September 30, 2011

SAYANG <~ ku sangat rindukan panggilan itu......

Imej
Nyaman dan segar nye tengok pemandangan ini, rama2 sedang b'terbangan sungguh seronok sekali bila melihat nye, tetapi x seseronok hatiku ini bila merindui orang yang telah pergi, pergi pun atas sebab tertentu, kami x penah bergaduh tetapi ada pepatah mengatakan setiap orang mesti mempunyai masalah, jika ada masalah boleh d selesaikan... tetapi .....??? ini adalah masalah yang tiada jalan penyelesaian, kami tetap berkawan cuma keadaan kini sudah berlainan dan sangat berbeza, ermmmm..........

Dulu saya amat menyayangi nye, sekarang Sayang jugak ...tetapi Sayang kini sebagai kawan sahaja dan tidak lebih dari itu.....


Pandang mata pun ada Sayang, hehe tengok tu ada kuar love2 lagik, zaman bercinta kan semua nye indah-indah belaka (orang cakap kentut time tu pun bau wangi).....ngeh3


Dulu saya sangat suka kan panggilan ini :~ Sayang duk wat per tu ?Sayang dah makan ?Sayang sihat ?Sayang dah solat ?Sayang jaga diri tau ?Sayang rindu kat Abang tak ? (eee rasa malu la pulak)Abang Sayang kat Sa…