text-align:center;

Label

Pengikut

Google+ Followers

Jumaat, 23 September 2011

Permulaan.....Apa Nak Citer ni ???

Assalamuallaikum.......sebagai permula bicara (aiks skema lak ayat), saya x tahu nak tulis apa sebenarnye ni, sudah ada 1 blog tp gatai nak tambah lg, so blog ni x tahu nak isi apa da, blog yg tu pun macam rojak jer saya tgk, tujuan buka blog lagi satu ni adalah untuk mengasingkan apa yg patut, tapiiii x tahu nak mula dari mana (confius n blur sekejap), aduiiii apa ni ?????


Tolongggggg, saya dah jadi macam dalam gambar ni dah, bermacam2 gaya dah di buat untuk mencari idea, boleh sesiapa tolong saya tak ???