Jumaat, 30 Disember 2011

Selamat tinggal kepada ShoutMix


ShoutMix ooooo ShoutMix.......good bye yer, sape suruh kenakan bayaran, semua orang dah beralih arah, walaupun cas di kenakan x byk sangat tetapi sape yg nak guna benda yg berbayar, yg free banyak lagi wey (beribu-ribu lemon lagik), orang lain saya x tahu la masih nak pakai lagi ShoutMix ke x, tapi bagi saya hari ini adalah hari terakhir saya bersama Shoutmix.............(sudah memadamkan kenanganku bersamamu)......touching la pulok rasa, hahaha..........

Kasih saya sekarang sudah berubah, siap ada 2 pilihan lagi (woooowww tamak nye), hehe bukan tamak, sebagai permulaan dan dalam tempoh percubaan saya telah memasang 2 tempat chat yang baru iaitu :~

  1. Cbox.ws
  2. Fibox.ws
Dasyatkan.....tamak dan haloba nye saya ini dengan memasang 2 sekaligus, hehe, ini jugak adalah tanda protes pada Shoutmix (hehe, orang dah bagi free selama ni, bukan nak cakap terima kasih, ni nak main protes2 lak), x de la protes sangat, tetapi adalah sikit perasaan yang x berapa puas hati, ermmmm...........

Dengan kata2 dan ucapan yang terakhir kepada SHOUTMIX semoga success selalu walaupun dimana jua anda berada (wey ucapan apa ni, layanzzz kan jer la Labu).........daaaaaa SHOUTMIX.........(tetap dalam ingatan).........

Tiada ulasan:

JUS DIVAS (JUS UNTUK KURUS)

JUS DIVAS KEBAIKAN YANG TERDAPAT PADA PRODUK INI : ✔ Membantu proses penghadaman. ✔ Membantu merawat sistem penghadaman. ✔ Menghilangkan gum...