Ahad, 18 Disember 2011

INGIN MEMILIKI

Ting tong......ari ni idea datang pepagi lagi, hehehe seronok nye, sebab ari ni saya dah start Cuti selama seminggu, so adalah masa nak mengadap blog, klu x jangan harap ler, ok nak citer mengenai Jersi.......

Pada suatu hari, saya balik dari Johor, singgah kat Hentian Rehat dan Rawat, tetiba tengok 1 kumpulan ni pakai Jersi Malaysia, yang tu ok la lagi tetapi pandangan saya tertarik kepada seorang perempuan yang memakai Jersi Malaysia Berlengan Panjang, wooowwww hati saya telah terdetik INGIN MEMILIKI Jersi yang macam itu, ermmm.......

Untuk tujuan itu saya telah mengservey kedai2 online yang ada dan harga nye adalah berpatutan cuma sekarang belum memikirkan dan mengambil keputusan hendak memilih antara 2 :~

thumb_1196605556_1307506803.jpeg
~ nak pilih yang ini ~

                                           @ ~ nak pilih yang ini ~

Okey yang ini saya sudah ada ~ suke ~

Tiada ulasan:

JUS DIVAS (JUS UNTUK KURUS)

JUS DIVAS KEBAIKAN YANG TERDAPAT PADA PRODUK INI : ✔ Membantu proses penghadaman. ✔ Membantu merawat sistem penghadaman. ✔ Menghilangkan gum...