Jumaat, 4 November 2011

SPEAKING, ooo tidak

  
Salam....eh ada kena mengena ke entri kali ini gan gambar kat atas, hehehe ada la jugak, klu tersalah cakap @ info cam ni la jadi nye....

Nak citer, pada satu hari (permulaan mcm citer sang kancil gan kura2 lak, hehehe) saya kuar gi jejalan, masuk la satu butik ni setelah jengok2 dari luar, duk usha2 boleh tahan jgk rega, bajet la gan duit poket saya, dia punye supervisor butik adalah seorang warganegara Pakistan, so nak bercakap gan dia saya lak kena speaking, hahaha masa itu la terkuar apa benda ntah dari mulut saya, konon-konon nye nak cover la (walaupun pada hakikatnye x pandai), nasib baik mamat pakistan tu faham, selepas itu bila teringat balik saya rasa nak tergelak n duk sengih seorang2, haha I Speaking London U..........
Shin Chan ~> Peace3

2 ulasan:

shafiqabdshukor berkata...

speaking london tu..
hahahaha

Syikin Yajid berkata...

Shafiqa : London ala2 Malaysia gitu, hehe

JUS DIVAS (JUS UNTUK KURUS)

JUS DIVAS KEBAIKAN YANG TERDAPAT PADA PRODUK INI : ✔ Membantu proses penghadaman. ✔ Membantu merawat sistem penghadaman. ✔ Menghilangkan gum...