Selamat Hari Raya Aidiladha

Salam.......dikesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha kepada keluarga di kampung dan kepada semua2 lah yang mengenali diri saya, huhuhu tak tahu nak ucap apa dah, cuma nak berceloteh sikit........

Ok, ini adalah kali kedua saya beraya di perantauan, tahun pertama x balik kg sebab Mak & Ayah berada di Tanah Suci Mekah, saya cuma balik kg masa nak menyambut dia orang pulang dari Tanah Suci Mekah jer, so ini adalah kali kedua saya beraya di perantauan sebab nye saya sendiri x tahu, last2 minit baru terfikir nak balik, nak balik gan apa tiket pun x beli, jadi beraya la saya di sini seorang2, sebab lain sebenarnye masih banyak, arghhh x nak fikir.......

Walaupun beraya di perantauan saya tetap menunaikan Solat Sunat Raya seperti biasa yang selalu ditunaikan semasa di kg tapi cuma perbezaan adalah Mak Ayah x de kat sini......, x leh nak salam minta ampun maaf dan merasa daging2 lembu serta kenduri kendara memotong daging lembu untuk di masak beramai2, seronok nye masa tu Tuhan sajer yang tahu, tetapi ooooo tidak ini masalah saya dan orang lain tidak perlu tahu akan nye itu, ok STOPPPPP
Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

JAMU SERI PEMIKAT (JSP)

VITAMIN C ROSEHIP 1000MG FROM UK

TABITA SKINCARE (TRIAL SET)