Nak Gi Keje Ke Tidak Ni

Sape yang dah keje hari ni sila angkat kening, hehe, saya sebenarnye tengah memikir ni nak gi opis ke tak, semalam bila memikirkan keje yg sangat banyak di opis semangat nak gi keje datang berkobar-kobar, tapi bila bangun tido ari ni terasa malas pulak, actully actually ari ni saya masih bercuti, d sebabkan x balik kg beraya jadi saya macam nak gi keje jer daripada duk umah sewa ni, tetapi......bape banyak tetapi la, tetapi lagi (hehehe).....bangun pepagi ni terasa malas pulak nak melangkahkan kaki ke opis.......

Ermmmm......kalau gi opis macam ni la jadi nye buat keje sampai x cukup tangan, kalau kaki leh guna gan kaki2 sekali menjalankan keje, sekarang ni musim keje yang tengah banyak n sibuk, asyik memikirkan keje jer, balik umah fikir pasal keje, duk makan pun leh fikir pasal keje, x balik kg beraya ni pun disebabkan keje, alahaiiiii sampai bila la nak abis keje ni, orang cakap sampai mati pun keje x abis, kan3, NO COMENT.......???? lalalalalalalalalalalala
Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Set DMS360 (3 In 1)

VITAMIN C ROSEHIP 1000MG FROM UK

TABITA SKINCARE (TRIAL SET)