~> Diari <~

Suke membaca blog2 orang, dari segi pembacaan saya boleh saya katakan blog sekarang dah jadi macam diari harian, x cakap orang, saya pun sama, kadang2 nak mengadap diari pun rasa malas, tapi meng update blog boleh pulak, hehe, x kisah la apa2 pun orang nak buat blog ni sebagai diari ke apa ke, masing-masing punye kesukaan, huhu.....

Bagi saya hal2 peribadi yang memang terlalu peribadi akan sentiasa saya simpan dalam hati dan mungkin akan tercatat dalam diari tetapi bukan nye dalam blog, blog untuk benda2 yang x terlalu rahsia boleh lah sebab ianya akan terpapar kepada semua, nak kena sentiasa beringat, tetapi klu nak terkena jugak itu adalah asam garam kehidupan.....

Apa yang kamu merepek ni Syikin, ermmm entah la saya cuma mengeluarkan perkataan yang berada di fikiran sekarang ni, yang lain-lain saya x masuk campur okey :) :)
~ Sajer nak letak gambar yang seksi ni, comel tak, sekadar gambar kartun, x der kena mengena yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia ~
Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Set DMS360 (3 In 1)

VITAMIN C ROSEHIP 1000MG FROM UK

TABITA SKINCARE (TRIAL SET)