Jumaat, 4 November 2011

Birthday Card For Someone Special

Tetiba speaking lak ari ni apsal, hehehe sajer buat suspen sikit, suspen tak ???, apa.....x suspen pun, takpe la, saya ok jer, lalalala.......
~ Gambaran luar kad ~

Cantik tak kad ni, saya reka sendiri tau.....bukan nye x mampu beli kat kedai cuma mencari kreativiti sikit (betul x ayat saya ni, x betul pun, ada saya kisah, kikiki), saya buat dengan hati yang ikhlas tau.....
~ Gambaran dalam kad ~

Ini adalah isi kat dalam, masa ni belum tulis apa-apa lagi, mana boleh letak yang dah tulis, malu arrr, walaupun simple sesangat tetapi saya rasa puas hati sebab dapat mencurahkan idea untuk kad ini.....

Saya pun x pasti si penerima suka ataupun tidak, saya nak dia tahu bahawa kad ini adalah rekaan yang ikhlas dari hati saya.....

SELAMAT HARI LAHIR
06.11.2011 
Dah x tahu nak wish apa kat sini, sebab di kad dah menyatakan segalanye, klu x faham dan memerlukan penerangan sila kemukakan pertanyaan kepada saya.....ok tak ??? daaaaa

Tiada ulasan:

JUS DIVAS (JUS UNTUK KURUS)

JUS DIVAS KEBAIKAN YANG TERDAPAT PADA PRODUK INI : ✔ Membantu proses penghadaman. ✔ Membantu merawat sistem penghadaman. ✔ Menghilangkan gum...