Sabtu, 8 Oktober 2011

MENULIS <~ ada apa dengan nya.....

Menulis......saya sebenarnye x tahu nak menulis tambah2 lagi dengan blog ni, mana nak cari idea yang mencurah-curah cam org lain, sesiapa yang nak komen sila la komen saya sudi menerima nye kerana saya memang x pandai meng ayat n sangat tidak pandai berblogging, tetapi ada satu jer yang terpahat dalam jiwa sebab dari minat ber blog maka dengan itu datang nye idea yang x seberapa dari saya, huhuhu.......
Sebab apa orang itu menulis ek ???
 Rajin nyer orang itu menulis.....
Rasa macam nak jadi macam orang itu la (maksud saya jadi macam penulis itu).......
Berbagai persoalan yang bermain di fikiran ini ???
Saya suka membaca dan melihat tulisan orang......(sangat menarik perhatian dan ketika membaca juga saya akan membayangkan macam mana kah org itu), dasyat kan dengan menulis sajer bermacam-macam boleh di terjemahkan
 Dan bagi saya pula, menulis adalah :~

  • Untuk meluahkan apa yang terpendam (walaupun org x nak baca, tetapi itu luahan dari saya yg berbentuk tulisan) 
  • Saya suka menyatakan sesuatu berbentuk tulisan
  • Kekadang lebih suka menulis daripada bercakap
  • Apa yang terbuku di hati boleh di lakar kan di dalam tulisan
  • Peribadi seseorang pun boleh dilihat daripada tulisan
Apa lagi ek ???, sebenarnye saya kekeringan idea sekarang, I M SORRY......

Note : setiap orang mempunyai pandangan yang berbeza-beza, sesiapa yang ada idea boleh beri pendapat kepada saya kerana entri ini cuma dari luahan hati         ~ done ~

Tiada ulasan:

JUS DIVAS (JUS UNTUK KURUS)

JUS DIVAS KEBAIKAN YANG TERDAPAT PADA PRODUK INI : ✔ Membantu proses penghadaman. ✔ Membantu merawat sistem penghadaman. ✔ Menghilangkan gum...