Ahad, 30 Oktober 2011

~> BOWLING @ Sunway Piramid

Semalam (29.10.2011) ada pertandingan bowling yang dianjurkan oleh MESCA KPM, so bahagian saya ada menghantar 2 group, 1 group lelaki yang diwakili oleh 4 orang peserta dan 1 group perempuan yang diwakili oleh 4 peserta jugak, kami punya bahagian x ramai kakitangan so di import permain2 dari bahagian lain, walaupun x pandai main tetapi kami tetap happy kerana bermain bukan untuk memang menang tapi sekadar suka2 jer.....
Permainan diadakan di Sunway Piramid, untuk team lelaki start pukul 9.00 pagi dan bagi team perempuan pulak start pukul 1 petang, oleh kerana team perempuan lambat sikit, so kami bertolak dari rumah pukul 10.30 pagi, bertolak dari Putrajaya dan melalui jalan pusing2 KL, saja jer ikut jalan jauh sebab nak lari dari jem.....

Sampai kat Sunway Piramid dalam pukul 11.30 pagi, permainan lambat lagi nak start jadi kami lepak2 dulu la, dalam pukul 1.00 petang game pun bermula, lama jgk la lebih kurang dalam pukul 6 petang baru abis, kami main 4 game, hehehe x yah tanya la jawapan nye mesti la kami yang KALAH, walaupun kalah dan tangan dah mula lenguh2 tapi kami tetap still happy.....

Ok, dah abis game kami terus balik ke rumah sebab nak tunggu orang bagi hadiah alamat nye memang kami x kan dapat punyer, balik ke rumah saya yang drive keta + ada lagi 2 orang kawan yang tumpang, tetapi disebabkan kepenatan dia orang semua tido, amboiii byk chantik dia orang dpt layan tido di biarkan saya seorang2 drive k, tp takpe lagu kan ada so saya layankan je la lagu itu (ada saya kisah orang nak tido ke tak janji saya dapat memandu dengan gumbira, hahaha), siap hantar kawan saya singgah kat kedai beli makanan.....perut pun dah siap berbunyik ni, hehehe.....

Sampai rumah, penat + berehat + mandi + makan dan bla3, lepas tu duk depan TV layan bola Negeri Sembilan lawan Terengganu, dah abis bola memang dah x larat sangat so saya pun masuk titow, ZzzzzzzZzzzzz.....
 ~ Sajer letak gambar ni bagi orang yang x penah lagi menjejakkan kaki ke Sunway Piramid, cakap orang saya ini baru kali kedua sampai, al-maklum lah bukan kaki jalanan, ngeh3 ~

2 ulasan:

pantai timur berkata...

hobi kita samalah tapi saya hanya main boling baling buah kelapa jee

Syikin Yajid berkata...

Pantai Timur : Terima kasih kerana sudi menjengah blog saya, sebenarnye saya ni x pandai sangat main bowling, sajer sekadar suke2 dan baru nak belajar

JUS DIVAS (JUS UNTUK KURUS)

JUS DIVAS KEBAIKAN YANG TERDAPAT PADA PRODUK INI : ✔ Membantu proses penghadaman. ✔ Membantu merawat sistem penghadaman. ✔ Menghilangkan gum...