text-align:center;

Label

Pengikut

Google+ Followers

Jumaat, 23 September 2011

Permulaan.....Apa Nak Citer ni ???

Assalamuallaikum.......sebagai permula bicara (aiks skema lak ayat), saya x tahu nak tulis apa sebenarnye ni, sudah ada 1 blog tp gatai nak tambah lg, so blog ni x tahu nak isi apa da, blog yg tu pun macam rojak jer saya tgk, tujuan buka blog lagi satu ni adalah untuk mengasingkan apa yg patut, tapiiii x tahu nak mula dari mana (confius n blur sekejap), aduiiii apa ni ?????


Tolongggggg, saya dah jadi macam dalam gambar ni dah, bermacam2 gaya dah di buat untuk mencari idea, boleh sesiapa tolong saya tak ???
Catat Ulasan