Khamis, 29 September 2011

Merajuk, Tajuk x leh Blah, hahaha

Merajuk.....aduhaiiii x boleh blah betul la tajuk, konon-konon la (malu), sebenarnya tajuk ni ada kena mengena gan saya, saya memang suka merajuk, entah la saya pun x suke jadi macam ni tapi..... memang ditakdirkan saya begini, saya pun x tahu nak buat macam mana, merajuk ada kebaikan dan banyak jugak mendatangkan keburukkan, saya berdoa jika d temukan jodoh pada satu hari nanti berharap si dia dapat memahami dan menerima perangai buruk saya ini seada nye (di dalam hati, harapan tetap ada).........
  • Merajuk hati gan yang tersayang boleh menyebabkan hubungan menjadi renggang
  • Merajuk hati gan yang kawan2 boleh menyebabkan persahabatan menjadi pudar
  •  Merajuk hati boleh menyebabkan kita bersendirian
  • Dapat bunga cam ni kan best, romantik nye, konon2 berangan la ada orang nak bagi bunga
  • Grrrrr.....yang ni paling x best, orang lelaki merajuk, macam mana nak pujuk ni, pleaseee la (tolong jangan merajuk ok, awak tau x bila awak merajuk, awak akan nampak ???, sangat ~ ah x yah cakap la, faham2 je la, klu x faham, buat2 faham, hahaha), terus terang saya cakap ni, saya x pandai nak pujuk orang tau, bila orang merajuk apa yang akan saya buat, jawapan nye, saya buat x tau jer la.....
Moral Of Story : nak merajuk pun tengok keadaan jugak k, kalau orang yang x suke dia akan kata menyampah betul la dia ni, buang masa aku jer.....oleh itu untuk memujuk hati sendiri walaupun merajuk buat jer cam x der apa2 yang terjadi.....ok seri x .....0 - 0

Tiada ulasan:

JUS DIVAS (JUS UNTUK KURUS)

JUS DIVAS KEBAIKAN YANG TERDAPAT PADA PRODUK INI : ✔ Membantu proses penghadaman. ✔ Membantu merawat sistem penghadaman. ✔ Menghilangkan gum...