Khamis, 29 September 2011

Ludah Jilat Balik, Ermmmm

Entri ni di kuarkan sebab mengingati seorang teman lama, dengan ego nye kata seorang lelaki telah d kuarkan dari mulut nye, perkataan apa tu, ermmm macam dalam gambar ni la, lebih kurang jer tp kawan lama nyer berbunyi cam ni (saya sekali ludah x kan jilat balik), kata2 itu tergiang2 d telinga saya sehingga kini dan selamanye, bukan nak mengungkit tetapi setiap kata2 yang kita keluarkan @ perbuatan yang kita lakukan akan berpatah balik kepada kita, so untuk pengajaran berfikir dulu untuk berkata2, silap kata buruk padah nye, kata2 yang d keluarkan x dapat d tarik balik, melainkan perahu jika telajak boleh kita undurkan balik........


Tapi betul la kan pepatah yang saya dengar sebab sekarang kata2 yang di keluarkan orang oleh teman lama saya itu dengan egonye telah berbalik kepada diri nye sendiri..........

Moral Of Story : bagi saya semua dah berlalu dan telah berakhir, bukak buku baru n tutup buku lama, sejarah x mungkin berulang lagi (macam lagi kumpulan New Boys lak dah), saya bahagia dengan kehidupan saya kini dan x de masa nak mengingati sejarah yang telah lampau, saya x penah pun menganggu kehidupan awak, so dengan kata yang sangat berlapik awak jangan lah kacau hidup saya, perjalanan hidup kita sudah berlainan arah sekarang, wslmmmmmmmm (aikss geram jer nampak, hehehe, cuma meluahkan apa yg terbuku d dlm hati sahaja), Okey tak ???

Gelak ek....suke ati ker ???

Tiada ulasan:

JUS DIVAS (JUS UNTUK KURUS)

JUS DIVAS KEBAIKAN YANG TERDAPAT PADA PRODUK INI : ✔ Membantu proses penghadaman. ✔ Membantu merawat sistem penghadaman. ✔ Menghilangkan gum...