Gemuk ~> alahaiiii saya x kisah pun, tapi ??? .......



Gemuk....alahaiiii saya x kisah pun bila badan saya naik, tapi bila jumpa kawan2 lama x sedap pulak nak dengar citer ni, dia orang tegur sebab dulu asal nye saya tersangat la kursus kurus, entah kenapa tetiba badan saya boleh naik, orang cakap senang hati, tetapi saya ni susah hati ke senang hati ke makan tetap berselera tambah2 lagi bila susah hati... lagi la saya mau makan selalu, hahaha (gelak confius), nak citer kat orang sebab apa badan jadi gemuk pun saya x tahu, cecuba gak mencari dalam internet apa sebab nye, mencari dan terus mencari fakta2 itu maka tidak d jumpai jugak, jadi saya buat fakta dari pemikiran sendiri, boleh ???, boleh ke tak ni ???, apa2 pun saya nak bagi jugak, ada saya kisah, kikikiki

Fakta dari pemikiran sendiri :~
  • Faktor Usia
  • Faktor Pemakanan
  • Faktor Keturunan
  • Perubahan Hormon
  • Kurang Bersenam
  • Kuat Tidur
Apa lagi ek ???, tu jer yang ada di fikiran saya ini, kalau ada sesiapa yang nak tambah di alu-alukan, Sekian Terima Kasih........
Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Set DMS360 (3 In 1)

VITAMIN C ROSEHIP 1000MG FROM UK

JAMU SERI PEMIKAT (JSP)